UWAGA!

ZAMÓWIENIA ŚWIĄTECZNE

Zamówienia na miodowo-świeczkowe paczki, które mają szansę dotrzeć przed świętami, przyjmujemy do 18.12.2018 (wtorek). Ostatnie przesyłki zostaną wysłane w środę, 19 grudnia. Zamówienia złożone 19 grudnia i później zostaną zrealizowane dopiero po świętach.

 

Jak kupować?

UWAGA!

  • Sprzedajemy tylko Klientom detalicznym.
  • Nie współpracujemy z firmami.
  • Nie wystawiamy faktur (działamy na zasadach sprzedaży bezpośredniej).

Szczegóły w Regulaminie


Krok 1. Rejestracja i logowanie

  1. W naszym sklepie zakupów mogą dokonywać osoby zarejestrowane i niezarejestrowane.
  2. Jeśli nie chcesz rejestrować konta, od razu przejdź do wyboru produktów i składania zamówienia (patrz też punkt 4). 
  3. Jeśli chcesz, możesz zarejestrować konto w naszym sklepie. Rejestracja jest darmowa. Zarejestrowanie konta:
  • ułatwi Ci kolejne zakupy, ponieważ nie będziesz musiał ponownie wprowadzać danych teleadresowych do zamówienia,
  • zapewni Ci dostęp do historii zakupów,
  • umożliwi nam przyznanie Ci indywidualnych rabatów. 

Pamiętaj: jeśli zarejestrowałeś u nas konto, zaloguj się na nie przed rozpoczęciem zakupów lub podczas finalizacji zamówienia w jednym z kroków w koszyku. 

Krok 2. Wybór produktów

  1. Przejrzyj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
  2. Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
  3. Dodaj wybrane produkty do schowka (jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz je kupić) lub do koszyka (jeśli zdecydowałeś się na zakup).
  4. Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.

INSTRUKCJA ZAMAWIANIA MIODÓW

KROK 1

 

KROK 2

Krok 3. Zawartość koszyka

  1. W koszyku zobaczysz, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
  2. Możesz zmniejszyć lub zwiększyć ilość produktów, ręcznie wpisując ich liczbę w przeznaczone do tego pole; możesz również usunąć produkt z koszyka, klikając w ikonkę "X" w kółku (sekcja Akcje). Po wprowadzonych zmianach system automatycznie przeliczy zawartość koszyka i ceny na nowo.
  3. Wybierz formę dostawy (Kurier Siódemka Przelew lub Kurier Siódemka Pobranie - odpowiednio dla różnych form płatności), a następnie formę płatności z dostępnych dla danego typu dostawy (np. dla dostawy Kurier Siódemka Przelew, możesz wybrać płatność tradycyjnym przelewem na podany przez nas rachunek bankowy lub też możesz zapłacić poprzez system płatności elektronicznych przelewy24.pl, co pozwoli Ci szybko, wygodnie i bezpiecznie opłacić zamówienie).
  4. Potwierdź zamówienie, klikając przycisk „zamawiam”.

Krok 4. Składanie zamówienia

  1. Jeżeli masz konto klienta (jesteś zarejestrowany) w naszym sklepie i jesteś zalogowany, nie musisz już ponownie wprowadzać danych adresowych. Jeśli chcesz wprowadzić poprawki lub zmienić dane osobowe, adres dostawy lub inne informacje, edytuj dane w swoim koncie klienta.
  2. Jeśli zamawiasz jako użytkownik niezarejestrowany: gdy Twój koszyk będzie już skompletowany i przejdziesz do kroku 2 składania zamówienia (Twoje dane), wybierz środkową opcję <<Aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta w naszym sklepie.Wybierz przycisk "Złóż zamówienie">>, a następnie kliknij przycisk "złóż zamówienie".
  3. Ewentualne, dodatkowe informacje dotyczące zamówienia (np. godziny dostawy, wskazówki dla kuriera) wpisz w polu "uwagi".
  4. Kliknięcie na przycisku "Podsumowanie" oznacza potwierdzenie zakupu.

Krok 5. Płatność

  1. Jeśli wybrałeś płatność elektroniczną przez system przelewy24.pl, kliknij przycisk "opłać zamówienie" - zostaniesz przekierowany do automatycznego systemu płatności elektronicznych. Kierując się wskazówkami podanymi na ekranie, wybierz swój bank, zaloguj się i dokonaj zapłaty.
  2. Jeśli płacisz przelewem tradycyjnym, po złożeniu zamówienia odbierz e-mail, jaki wysłaliśmy na podany przez Ciebie adres Twojej poczty e-mail, a następnie dokonaj zapłaty na podany w wiadomości rachunek bankowy.
  3. Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem, w dniu dostawy przygotuj odliczoną gotówkę i przekaż ją kurierowi, który doręczy Ci paczkę. 

Krok 6. Przygotowanie zamówienia i dostawa

  1. Po otrzymaniu Twojego zamówienia oraz zapłaty (w przypadku płatności przelewem), przygotowujemy przesyłkę. W wyjątkowych sytuacjach i przy niestandardowych zamówieniach, które wymagają uściślenia, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie.
  2. Twoja przesyłka zostanie nadana kurierem Siódemka w przeciągu 24h lub w najbliższy dzień roboczy - o zmianie statusu zamówienia zostaniesz poinformowany e-mailem. 
  3. Czas oczekiwania na dostawę wynosi 24 - 72 h w dni robocze.

Uwaga:

  • nie ponosimy odpowiedzialności za nieterminowe dostarczenie przesyłki przez kuriera. Jeśli nie otrzymałeś paczki po upływie 3 dni roboczych, skontaktuj się z nami;
  • nie gwarantujemy, że kurier dostarczy paczkę w godzinach, jakich tego oczekujesz - firma DPD stara się respektować wszystkie życzenia swoich klientów, jednak z uwagi na olbrzymią ilość dostarczanych codziennie przesyłek, nie zawsze jest w stanie dotrzeć do klienta o dokładnej, wskazanej przez niego porze;
  • Gospodarstwo pszczelarskie Bartnik działa na zasadach sprzedaży bezpośredniej. Nie wystawiamy faktur. 

Jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z nami!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl