Poniżej znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
Jeżeli chcesz natomiast dowiedzieć się więcej o produktach pszczelich – zajrzyj na nasz Blog.
1. Ile kosztuje dostawa? Czy wysyłacie też za granicę?
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Dostawy i płatności.
Paczki wysyłamy wyłącznie na terenie Polski.
2. Jakie są dostępne formy płatności?
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Dostawy i płatności.
3. Jaki jest czas oczekiwania na zamówione produkty?
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Dostawy i płatności.
4. Jak mogę złożyć reklamację lub zrobić zwrot?
Szczegółowe informacje znajdziesz w zakładce Reklamacje i zwroty.
5. Czy do zamówienia otrzymam paragon albo fakturę?
Gospodarstwo Pszczelarskie Bartnik działa na zasadach sprzedaży bezpośredniej, co zwalnia nas z obowiązku wystawiania jakichkolwiek dokumentów sprzedaży. W wyjątkowych przypadkach możemy na życzenie wystawić rachunek (w takich sytuacjach prosimy o kontakt na adres: kontakt@gpbartnik.pl).
6. Interesuje mnie nawiązanie z Wami współpracy handlowej i zakup większej ilości produktów. Czy jest to możliwe?
Miło nam, ale nasze produkty oferujemy wyłącznie klientom detalicznym. Nie współpracujemy z innymi firmami (sklepami, restauracjami, agencjami reklamowymi, producentami i przetwórcami dowolnych wyrobów itp.).
7. Skąd pochodzi Wasz miód?
Wszystkie oferowane przez nas produkty pszczele (miód – w pełni naturalny, niepodgrzewany, bez dodatku cukru i jakichkolwiek konserwantów, oraz pyłek, pierzga, propolis, świece woskowe etc.) pochodzą wyłącznie z naszej pasieki.
Gospodarstwo Pszczelarskie BARTNIK to rodzinne gospodarstwo pasieczne powstałe w 1949 r. z inicjatywy mistrzów pszczelarstwa Marii i Floriana Schulzów, a obecnie prowadzone przez ich córkę i zięcia, zawodowych pszczelarzy: mgr inż. pszczelarstwa Marię i Jacka Orciuchów. Dowiedz się więcej o naszej pasiece.
Jakość produktów pszczelich z naszej pasieki poświadczają m.in.:
- weterynaryjny nr identyfikacyjny pasieki Bartnik: 04105602
- regularne kontrole stanu sanitarnego i wyników badań laboratoryjnych miodów prowadzone przez Powiatowy Inspektorat Weterynaryjny, którym co roku jest poddawana nasza pasieka.
8. Gdzie i w jakich warunkach stacjonują Wasze ule?
Gospodarstwo Pszczelarskie BARTNIK posiada pasieki zlokalizowane w małych wsiach, z dala od skupisk miejskich i zakładów przemysłowych. Otoczeniem pasiek są pola, łąki i lasy. Gospodarstwo Pszczelarskie BARTNIK znajduje się we wsi Konstantowo, na skraju Krajeńskiego Parku Krajobrazowego. Dowiedz się więcej o naszej pasiece.
9. Gdzie mogę kupić produkty z Waszej pasieki?
Produkty pszczele z Gospodarstwa Pszczelarskiego Bartnik są dostępne wyłącznie:
- online na stronie miod-bartnik.pl,
- w sklepie stacjonarnym: Konstantowo 10, 89-115 Mrocza (woj. kujawsko-pomorskie); sklep czynny od poniedziałku do soboty, w godz. 8.00–18.00.
10. Jakie są dostępne u Was rodzaje opakowań?
Miód dostępny jest w następujących typach opakowań:
- szklanych – wybrane miody oferujemy w słoiczkach o pojemności 450 g i 1 kg;
- z tworzywa sztucznego – wszystkie miody są dostępne w wiaderkach o pojemności 1 kg. Opakowania z tworzywa są atestowane i dopuszczone do kontaktu z żywnością.
Pyłek kwiatowy, propolis i pierzga są pakowane w woreczek foliowy (strunowy). Po otrzymaniu produktu można go przełożyć do dowolnego innego opakowania ze szczelnym zamknięciem, np. słoiczka.
Świeczki pakowane są w folię bąbelkową albo stretch lub inny materiał ochronny.
Zamówione produkty przesyłamy w opakowaniach kartonowych. Produkty – z uwagi na możliwość pęknięcia opakowania i wylania się zawartości – są kilkukrotnie zabezpieczone folią różnego typu i taśmą klejącą. Dodatkowe zabezpieczenie stanowić może makulatura oraz różnego rodzaju wypełniacze do paczek (poduszki z powietrzem, folia bąbelkowa, chipsy polipropylenowe i inne).
W myśl działań proekologicznych stopniowo rezygnujemy z opakowań z tworzywa sztucznego na rzecz tych szklanych/papierowych.
11. Jak przechowywać miód?
Miód należy przechowywać w pomieszczeniach chłodnych i zacienionych. Opakowanie powinno być szczelnie zamknięte, aby ograniczyć dostęp bakterii, które mogą doprowadzić do fermentacji miodu.
12. Jak poprawnie złożyć zamówienie online?
Krok 1. Rejestracja i logowanie
- W naszym sklepie zakupów mogą dokonywać osoby zarejestrowane i niezarejestrowane.
- Jeśli nie chcesz rejestrować konta, od razu przejdź do wyboru produktów i składania zamówienia (patrz też punkt 4).
- Jeśli chcesz, możesz zarejestrować kontow naszym sklepie. Rejestracja jest darmowa. Zarejestrowanie konta ułatwi Ci kolejne zakupy, ponieważ nie będziesz musiał ponownie wprowadzać danych teleadresowych do zamówienia oraz zapewni Ci dostęp do historii zakupów. Jeśli zarejestrowałeś u nas konto, zaloguj się na nie przed rozpoczęciem zakupów lub podczas finalizacji zamówienia w jednym z kroków w koszyku.
Krok 2. Wybór produktów
- Przejrzyj listę kategorii lub skorzystaj z wyszukiwarki, aby znaleźć odpowiedni produkt.
- Przy każdym produkcie znajdziesz szczegółowe informacje na jego temat.
- Dodaj wybrane produkty do schowka (jeśli nie jesteś pewien, czy chcesz je kupić) lub do koszyka (jeśli zdecydowałeś się na zakup).
- Jeżeli kompletowanie zamówienia jest zakończone - przejdź do koszyka.
Krok 3. Zawartość koszyka
- W koszyku zobaczysz, jakie wybrałeś produkty i w jakiej ilości.
- Możesz zmniejszyć lub zwiększyć ilość produktów, ręcznie wpisując ich liczbę w przeznaczone do tego pole; możesz również usunąć produkt z koszyka, klikając w ikonkę „X” w kółku (sekcja Akcje). Po wprowadzonych zmianach system automatycznie przeliczy zawartość koszyka i ceny na nowo.
- Wybierz formę dostawy (Kurier DPD Przelew lub Kurier DPD Pobranie – odpowiednio dla różnych form płatności), a następnie formę płatności z dostępnych dla danego typu dostawy (np. dla dostawy Kurier DPD Przelew, możesz wybrać płatność tradycyjnym przelewem na podany przez nas rachunek bankowy lub też możesz zapłacić poprzez system płatności elektronicznych przelewy24.pl, co pozwoli Ci szybko, wygodnie i bezpiecznie opłacić zamówienie).
- Potwierdź zamówienie, klikając przycisk „Zamawiam”.
Krok 4. Składanie zamówienia
- Jeżeli masz konto klienta (jesteś zarejestrowany)w naszym sklepie i jesteś zalogowany, nie musisz już ponownie wprowadzać danych adresowych. Jeśli chcesz wprowadzić poprawki lub zmienić dane osobowe, adres dostawy lub inne informacje, edytuj dane w swoim koncie klienta.
- Jeśli zamawiasz jako użytkownik niezarejestrowany:gdy Twój koszyk będzie już skompletowany i przejdziesz do kroku 2 składania zamówienia (Twoje dane), wybierz środkową opcję <<Aby złożyć zamówienie nie musisz zakładać konta w naszym sklepie. Wybierz przycisk „Złóż zamówienie”>>, a następnie kliknij przycisk „Złóż zamówienie”.
- Ewentualne, dodatkowe informacje dotyczące zamówienia (np. godziny dostawy, wskazówki dla kuriera) wpisz w polu „Uwagi”.
- Kliknięcie na przycisk „Zamawiam i płacę” oznacza potwierdzenie zakupu.
Krok 5. Płatność
- Jeśli wybrałeś płatność elektroniczną przez system przelewy24.pl – kliknij przycisk „Opłać zamówienie”, a zostaniesz przekierowany do automatycznego systemu płatności elektronicznych. Kierując się wskazówkami podanymi na ekranie, wybierz swój bank, zaloguj się i dokonaj zapłaty.
- Jeśli płacisz przelewem tradycyjnym – po złożeniu zamówienia odbierz e-mail, jaki wysłaliśmy na podany przez Ciebie adres Twojej poczty e-mail, a następnie dokonaj zapłaty na podany w wiadomości rachunek bankowy.
- Jeśli wybrałeś płatność za pobraniem – w dniu dostawy przygotuj odliczoną gotówkę i przekaż ją kurierowi, który doręczy Ci paczkę.
Krok 6. Przygotowanie zamówienia i dostawa
- Po otrzymaniu Twojego zamówienia oraz zapłaty (w przypadku płatności przelewem), przygotowujemy przesyłkę. W wyjątkowych sytuacjach i przy niestandardowych zamówieniach, które wymagają uściślenia, skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie.
- Po skompletowaniu Twoja przesyłka zostanie nadana kurierem DPD – otrzymasz ją w ciągu 1–3 dni roboczych od dnia nadania. W dniu wysyłki paczki otrzymasz wiadomość e-mail z numerem do śledzenia przesyłki. W dniu dostawy otrzymasz od firmy kurierskiej DPD wiadomość SMS z szacowaną godziną dostawy przesyłki.
Masz inne pytania? Skontaktuj się z nami!